Gambar Villa Nabila Johor Bahru JB : Remaja Hilang Telah Pun Ditemui? Misteri Selesai!

Villa Nabila johor

BACA: #VILLANABILA - VIDEO KONTROVERSI TEMUBUAL IZZAT YG DISANGKA GHAIB DITEMUI BERSAMA TEMAN WANITA!!

Walau bagaimanapun berita terkini yang Berita Semasa terkini menunjukkan di sini, cerita & kisah mengatakan 23 remaja hilang di Villa Nabila Johor Bahru, JB adalah karut belaka.
Ini kerana remaja yang telah pun disahkan hilang berdasarkan laporan polis yang telah dibuat iaitu Izzat Izzudin Husin (16 tahun) telah pun ditemui. Sudah ditemui? Ya…sudah ditemui.
Photo: #VILLANABILA - VIDEO TEMUBUAL KONTROVERSI IZZAT YG DISANGKA GHAIB DITEMUI BERSAMA TEMAN WANITA!!

Johor Bahru: “Kami bukan mahu melihat hantu, tetapi pergi ke situ sekadar suka-suka,” kata Mohamad Izzat Izuddin Hussin, 16, yang disangka hilang dan disorok hantu di banglo usang Villa Nabila di Jalan Skudai di sini, tapi sebenarnya bermalam di rumah kawan.

Mohamad Izzat yang dilaporkan hilang ...

Selanjutnya--->http://bit.ly/1h1xCaQ

  • Izzat Izzudin Husin ditemui di Flat Desa Mutiara, Johor Bahru, Johor pada tengah malam tadi
  • Izzat Izzudin Husin bersama 2 rakannya iaitu seorang rakan lelaki, dan seorang lagi kawana perempuan telah dirakamkan kenyataannya di Balai Polis Bandar Dato Onn
  • Berita Semasa difahamkan yang mana Izzat Izzudin Husin telah lari rumah bersama teman wanitanya dan tidur di flat kawannya
Moga ini menjadi pengajaran kepada pengguna Internet di Malaysia. Apa sahaja yang tersebar dan dikongsikan, belajar menganalisa setiap maklumat terlebih dahulu. Nampaknya pengakhiran cerita misteri Villa Nabila Johor Bahru tidak seperti yang diharapkan ramai pihak.
P/S : Ibubapa hari ini nampaknya berdepan cabaran besar di mana perlu lebih gigih mengawasi tingkah laku dan pergerakan anak masing-masing.

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© PutehPuteri All Rights Reserved